Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Jens Stoltenberg: Zemlje Evropske unije nisu u stanju da osiguraju sopstvenu odbranu bez Sjedinjenih Američkih Država i NATO

Komentari (15) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 03 mart 2021 23:02
....
Priča stara 7O godina. A pokazalo se, da ni Staljin nije hteo da vojno osvaja zemlje mimo sovjetskog bloka...
Preporuke:
10
1
2 sreda, 03 mart 2021 23:24
teletabis
Otkrij nam tajnu "ko to hoće da napadne Evropu?"
Preporuke:
13
1
3 sreda, 03 mart 2021 23:33
siniša
Slažem se da zemlje EU nisu u stanju da odbrane Evropu. Ne slažem se da će im u tome pomoći SAD. Naprotiv mislim da zemlje EU služe SAD da se SAD bolje brane, a da im evropske zemlje služe kao neki štit, neka predstraža, topovsko meso.

Doduše nisam ja puno opkupiran pitanjima odbrane Evrope, pogotovo ne EU, a SAD još manje. U stvari mene skoro da i nije briga mogu li se EU i SAD odbraniti.

Mislim da i SAD i EU na svojim teritorijama su najače i da na teritoriji SAD niko ne može da pobedi SAD. Eu je ugrožena od Islama ali će se odbraniti zahvaljujući KOVID-u.

Međutim izgleda da to nije njima dovoljno. Oni su ono što se u engleskom žargonu kaže " frik kontrol", bolesni kontrolori, pa bi hteli da kontrolišu i ono što objektivno ne mogu da kontrolišu jer tamo nisu najači.

Na primer Rusiju.

Mislim da za Rusiju nije bitno da bude jača od SAD na teritoriji SAD, ali i je jako bitno da bude najača na teritoriji Rusije. Mislim i da jeste.

Rusiju kontrolišpe Rusija. SAD je za to nejaka.
Preporuke:
6
1
4 četvrtak, 04 mart 2021 00:16
Bole M
A zbog čega bi neko napao Evropu,možda imate neka skrivena nalazišta nafte ili gasa ili se od nekud pojavio kvalitetni ugalj.Niko vas neće da dira mirno spavajte zaključajte se od korone i čekajte šta će Kauboji da odluče,dal će da daju neku milostinju.Izmišljajte razne viruse i nevidljive neprijatelje,zamajavajte se klimatskim promenama dok se Kauboji smiluju da vam daju nešto energenata da vaš cirkus otključate za presrećnu publiku.
Preporuke:
15
1
5 četvrtak, 04 mart 2021 09:26
2.71828
.... (četiri tačke), pre 81 godine, 1939, Staljin je krenuo u osvajanje Poljske. Anektirao je istočnu Poljsku, a kao nagradu Poljacima što ih je usrećio aneksijom, pobio je preko 20.000 Poljaka u ozlogašenom masakru u Katinskoj šumi maja 1940.
Dakle, to je vreme kada nije postojao sovjetski blok.
Koliko je formiranje Varšavskog pakta bilo stvar dragovoljnosti, a koliko prisile, maltene okupacije, govore i oružane pobune naroda u Mađarskoj, Čehoslovačkoj i Poljskoj, koje su Rusi gušili tenkovima i masovnim egzekucijama.
Preporuke:
2
6
6 četvrtak, 04 mart 2021 09:36
EU-ropske vrednosti
Tako je to kad na čelo represivne organizacije instaliraš seksualno zbunjenog birokratu, pa on počne da leči komplekse i da glumata mačo-mena.
Preporuke:
10
1
7 četvrtak, 04 mart 2021 11:52
siniša @ 2.71828
Ima jedno malo pitanje. Doduše to pitanje se moglo postaviti i ranije, ali se nije postavljalo, ne znam iz kojih razloga, verovatno da se ne naruši harmonija unutar Varšavskog pakta i bratstvo među komunističkim zemljama Poljskoj i Sovjetskom Savezu. Moguće da postoji i bolji razlog, i bolje opravdanje tako da nemam ništa protiv da nam se predoči i taj razlog i ta opravdanja, ko god želi.

A pitanje koje sam želeo da ti postavim glasi ovako:

A ŠTA ĆE 20 000 NAORUŽANIH POLjAKA U KATINSKOJ ŠUMI DUBOKO U TERITORIJI SOVJETSKOG SAVEZA ?

Katinska šuma ni tada ni sada nije bila u Poljskoj nego u Rusiji i Sovjetskom Savezu.
Preporuke:
3
1
8 četvrtak, 04 mart 2021 13:59
2.71828
Siniša, zamoliću te, ako već komentarišeš, onda se upoznaj sa činjenicama:
1. oni koji su streljani nisu bili naoružani;
2. streljani su, pored oficira, političari, umetnici, profesori, istaknuti Poljaci;
3. Ruski predsjenik Boris Jeljcin je objavio tajne dokumente iz zapečaćenog "Paketa №1." te ih predao poljskom predseniku Lehu Valensi. Među dokumentima je bio i predlog Berije, datiran 5.3. 1940., da smakne 25.700 Poljaka, a koji je između ostalog potpisao i Staljin.
4. to se odnosi na otprilike 25-26000 državljana nekadašnje Poljske, osuđenih 1940. godine na različite kazne zatvora u tzv. „osobitom poretku sudstva“, odlukama Komisije za istražna dela NKVD i tužioca SSSR;
5. Vladimir Putin je 7. aprila 2010., zajedno sa svojim poljskim kolegom Donaldom Tuskom, posjetio grobove u Katinskoj šumi. On je tada ocenio da je masakr bio osveta Staljina - ne pominje naoružane Poljake;
6. Kakva ti je to tvrdnja da je Katinska šuma u SSSR-u? Pa naravno da je u SSSR-u.
Preporuke:
1
1
9 četvrtak, 04 mart 2021 15:02
....
Poljski rusofobi se diče, da su oni bili preteča natovaca, još iz vremena srednjeg veka ? Koliko puta su zauzimali ruske teritorije ?
Preporuke:
2
2
10 četvrtak, 04 mart 2021 15:43
siniša @ 2.71828
Nije tvrdnja da li je Katinska šuma danas u Rusiji, i uvek u Rusiji, tada u Sovjetskom Savezu, to je nesumnjiva tvrdnja.

A pitanje je otkuda Poljaci u Katinskoj šumi. Da li su bili vojnici u jurišu?
Dali su bili zarobljenici, zarobljeni vojnici, i gde su zarobljeni, ako su bili vojnici?
Da li su bili civili zarobljenici, gde su zarobljeni?

Da ih možda pripadnici Crvene Armije nisu tu doveli iz Varšave ili nekog drugom grada u Poljskoj? Da nisu bili Poljaci koji su živeli u Sovjetskom Savezu?

Ne znate! Ja ću vam reći.

Bili su poljski regularni oficiri i gardisti koji su renulu ka Moskvi sa uveravanjem da Sovjeti nemaju nikakvo oružje i da iza njih ide nemačka vojna sila.

Ta grupa iz Katinske šume je krenula na konjima, i čak su junački izginuli kad su videli ispred sebe Crvenu Armiju. Krenuli su u juriš i svi poginuli.

Nisu vam to javili demokratski mediji? Nisu!
Preporuke:
1
1
11 četvrtak, 04 mart 2021 16:02
siniša " objašnjenje pitanja, šta će oni tamo"
Mnogi ne znaju da je pod Staljingradom poginulo milion Rumuna.
Kažu i dva miliona Nemaca. 10 hiljada Hrvata je poginulo pod Staljingradom, 10 hiljada bosanskih muslimana.

Poginulo je i tri miliona Rusa.

Rusi su branili Staljingrad, i sprečavali prodor dublje u Rusiju.

A ostali "ŠTA ĆE ONI TU?"

Zar to nije najnormalnije pitanje?

Ili bili neki Nemci kod Kraljeva pa ih neko ubio iz zasede. A šta će Nemci kod Kraljeva, i to sa oružjem.

Ili modernije pitanje. Braća Bitiću iz Amerike poginuli u Srbiji. A šta će oni u Srbiji sa oružjem?
Preporuke:
2
1
12 četvrtak, 04 mart 2021 16:15
braša
Šta bi natovci bez "neprijatelja" ? A stotine hiljada vojno sposobnih muškaraca sa drugih kontinenata su im o.k. ?
Preporuke:
2
0
13 četvrtak, 04 mart 2021 16:16
123...
Siniša
Posle ovakve "mudrosti":
"Mislim da za Rusiju nije bitno da bude jača od SAD na teritoriji SAD, ali i je jako bitno da bude najača na teritoriji Rusije. Mislim i da jeste.", kako da te ne "opletem"?
Tvrdiš da je Rusiji najbitnije da bude najjača na teritoriji Rusije, pa jesi li ti normalan? To je kao da si rekao: na teritoriji Rusije postoji još neka država sa kojom Rusija mora da se bori oko opstanka. Da li te je babica, kada si bio mali ispustila, te odvaljuješ ovakve "bisere"?
Tebi, izgleda, ne bi pomoglo ni uzemljenje ni nulovanje da ne pričaš gluposti.
U svakom slučaju razvedriš mi dan kad dođem s posls i pročitam tvoje "genijalnosti" - zato, za "gospodina za susednim stolom" dve plave tabletice - poklon od SNS-a, da ti bude bistrije u glavi.
Preporuke:
1
1
14 četvrtak, 04 mart 2021 16:39
2.71828
Siniša, ja sam već jednom zamolio da se upoznate sa činjenicama, a ne da tvrdite na osnovu proizvoljnosti.
Ako ste, već rešili da mi kažete "istinu", onda ste obavezni da navedete i izvor, što niste uradili, tako da vaša tvrdnja nije validna.
Dalje. masakar je izvršen u periodu od 3. aprila do 12. maja 1940. godine, a napad na SSSR je počeo 22. juna 1941. godine - plan "Barbarosa". Dakle, godinu dana nakon masakra počeo je rat, a vi pričate da su Poljaci krenuli na Moskvu u nadi da će biti podržani od Nemaca godinu dana pre izbujanja rata - nemojte molim vas.
U dokumentima koje su objavili Rusi nigde se ne pominje bilo kakav oružani sukob, već dovođenje ljudi iz Poljske u logore Kozelsk i Juhnov odakle su odvođeni na egzekucije, samo vi tvrdite to što tvrdite.
U vezi lokacije Katinske šume: Zašto ste, uopšte pomenuli tu lokaciju u prvom postu, ako u drugom tvrdite da nije sporna?
Stoga, još jednom: Navedite izvor informacija, inače polemika gubi smisao.
Preporuke:
1
1
15 četvrtak, 04 mart 2021 16:55
siniša @ 123...
A ti nemaš ništa pametnije nego da čitaš moje kako god da ih zoveš?

Evo ti jedan predlog, ili nekoliko predloga.

Pogledaj neki film. Uči neki jezik. Malo produbi profesionalna znanja. Ako ima neka starija žena u komšiluku pitaj je treba li joj nešto iz prodavnice pa skokni i donesi joj to.

Pošto radiš pretpostavljam da si srednjovečan. Znaš i labavi može da zabavi.

Uostalom uzmi knjigu pa pročitaj nešto. Čitanje je izvanredna navika. Ja ni sada ne mogu da se oslobodim te navike.

U pauzama uđem u sajt i prokomentatišem neki tekst, iz rekreativnih razloga. I odgovorim na komentare na moj tekst. Nikad nisam ni slovo pročitao šta si ti napisao osim kad mene " opleteš " ili zamišljaš da si me opleo.

Još jednom da zaključim. Ne mogu da verujem da nemaš pametnije stvari u životu nego da čitaš moje komentare. Ništa Andrić, ništa Hendke, ništa Tajms, ništa francuski Mond,ništa Sputnik. samo moji komentari te vuku da ih čitaš.

Ako, ako.
Preporuke:
1
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner